Dumburken.

undra vad det är för något bra på dumburken ikväll då. hoppas på någon bra film på filmkanalerna. finns ju så många av dem så nån borde väl visa någon bra film. hoppas på det i alla fall ;)

fick mitt älskade tacos till middag idag. så nu rullar man fram :P även så handlade vi över 200 kr så fick gratis godis. men om jag visste att det skulle bli över 200 kr så skulle jag plockat mer. blev typ bara 300 gr. kunde lätt ha fått i mer i påsen, så det blev ett kilo. vilket man fick gratis.

handlade även till bussturen. dock glömde jag handla någon frukt. så får se om jag hinner springa in på affären på stan på måndag innan bussen går från navet. annars är det inte hela världen om jag inte får med mig någon heller. då jag inte bruka ha med frukt. men tänkte nu eftersom vi kommer äta senare.

så kvällensplaner är typ att ta det lugnt. edwin är små gnällig för han har inte sovit något idag. vilket jag kom på när vi gjorde mat. så nu får det vara. får roa han på någotvis. sen så ska jag tömma kameran på kort. så jag slipper göra det imorgon. kanske testa min outfit för resedagen, och bestämma vilka "busskläder". så det bara är för imorgon att stoppa ner allt i en väska. men vi får väl se, vad som händer och fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0