Grejning.

grejar och fixar. mycket små grejor att göra idag. håller just nu på med tvättstugan. och bädda edwins säng. för att sedan röja edwins rum på leksaker. så man får ihop en byrå därinne. och även tömma hans nuvarande byrå och lägga allt det i hans säng. så jag kan torka lådorna och sånt på den gamla. för den har jag skänkt bort. ska hämtas lite senare idag. sen så måste jag komma ihåg att beställa dagiskorten på lilleman. kände att jag blev tvungen att vila över natten på den fronten. så man har bestämmt sig riktigt.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Tydligen vanligare än man tror det där med småbarn och att gnissla tänderna... Det där med att göra "ankmun" lät väldigt smart, de få gångerna Viggo gjort det så får jag sån lust att göra nånting, men vet inte vad för han lyssnar ju inte precis då man säger att han ska sluta :p Låter ju så väldigt obehagligt och man vill inte att det ska bli någon vana för dom... Tack för ditt tips, det ska jag köra med nu så fort nån av kidsen sätter igång och gnisslar tänder :)



Ha en underbar fredag! KRAM

2011-11-04 @ 08:30:27
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0