Halvvägs.

nu har jag i alla fall kommit "halvvägs" med att tömma kameran i alla fall. och det vill säga plockat fram kabeln :P sen kom jag på batteri på den. men tror nog att jag vill ladda den natten till måndag. så får hoppas att det räcker imorgon. eller så får jag snällt lämna den hemma. har ju ändå mobilerna om vi vill knäppa kort imorgon. så får kameran ligga oladdad hemma. men nu kan det hända att det finns batteri kvar oxå. är mycket möjligt.

och så har jag plockat fram edwins säng. medan jag ändå var i det skåpet och fixade kattmat i burken. så nu har kissarna det påfyllt oxå. så nu är det bara att påminna M om att katterna ska ha mat och vatten ;) är liksom en vana att jag gör det. kollar alltid på kattskålarna när jag är i köket. om det börja bli tomt fyller jag på. och om vi ska nånstans kollar jag oxå om det finns tillräckligt med mat i deras skålar, och vatten bytts i alla fall två gånger per dag. kan bli mer oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0