Händelselös dag.

undra vad man ska hitta på idag då?? har inga ideér alls. M jobbar, skulle jag tro eftersom han skulle jobba i helgen. men skulle behöva köpa ett par vinterskor till edwin. han är liksom utan såndana. och om snön nu kommer på söndag och känner för att stannar, vilket jag inte tror. så blir det lite blött och kallt med gympaskor. han har sina fodrade gummistövlar på dagis. vilket duger så länge det inte blir super kallt eller snö. det ska ju hålla bort vättan eftersom det är gummistövlar. men det kommer ändå bli kallt om foten, vid snö alltså.

men det står på helgens agenda. får se om det görs idag eller någon annan dag i en snar framtid.

testade kläderna på edwin igår i alla fall. dels tomtedräkten, och den passade fint. som sagt lite stor men inte för klumpigt stor. sen så testade jag även skjortan med byxorna och slipsen till och det blev perfekt. så nu är edwins juloutfit klar oxå. bara vad jag ska ha på mig. men jag rotar fram nånting ur garderoben. sen så måste det funderas vad det ska ha på oss dagen innan oxå. men det löser sig. är ett tag kvar, om man säger så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0