I städtagen.

idag satte jag upp resterande julstjärnor och advetnsstakar. dock så bytte jag den i köket till en annan. och tydligen så har min farmor gjort den. lite roligt. sen så åkte alla planerade julgardiner upp. alltså i alla rum utom vårt sovrum. så morgondagen spenderas med att städa ännu mera, och plocka upp alla tomtar. och dekorera med mina julgranskulor :)

medan jag ändå stod och strök så passade jag på att märka lite med namnlapparna jag vann. märkte edwins overall och täckbyxor. resten var redan märkt. tänkte att kläder märker jag eftersom med penna. dock så klumpade jag mig och råkade he stryckjärnet på arken med klisterlappar så tre stycken kommer inte gå att få lös eftersom de nu har trycktsfast mot papperet. så störande. men men. passade även på att lappa ihop edwins täckbyxor och märka skorna med en bläckpenna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0