Kakao.

jag och edwin dushade igår. fixade han först, sedan lek. när jag ansåg han var klar. så ropade vi på hans pappa. men edwin var inte klar. så han sa "nää" ställde sig upp och drog för duschdraperiet igen. så jag satt där och skrattade åt han.

jag fortsatte att duscha. efter ett tag kom de in igen. då hade edwin busat lite. han hade tydligen kommit in i vardagsrummet och räckt ut tungan och spottat/fräst. och drog med fingrarna på tungan, såsom han gör när det inte är något han gillar. och det visade sig att han hade smakat kakao. och kan tänka mig att han fick en liten smärre chock när han fick smaken på tungan. för ren kakao är inte gott. så förhoppningsvis har han lärt sig utav det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0