Plockning.

det blev tvättning av gardiner och sånt idag. kände för det istället för kläder. bokade tvättstugan imorgon oxå. men då ska jag simma istället med I. så får ta det till veckan. är ingen kris än, vilket jag tror inte kommer ske heller. men ändå. skönt att få bort.

och så skulle jag ta fram tomtar osv. idag medan jag tvättade men hamnade att plocka vid micron. så det tod all tid. klippa ur massa recept ur tidningar osv. så det blev riktigt tomt och fint. ett par grejor kvar men det får vara. då det är recept till mitt julbak. kanske inte recept på godisarna men det andra :) hittade ytterligare ett recept på saffransbullar med vitchoklad. tror jag nästan tar det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0