Julklappsshopping.

idag har jag och edwin varit på stan med I. shopade julklappar. så nu är jag klar med någon till. och även börjat åt edwin från M´s mormor, dock bara två saker jag hittade som han bara MÅSTE ha. super snygga byxor på hm. fanns med både med blixten från bilar och med musse. men jag valde spindelmannen. och det mest för att trycket var mest framträdande på den. svart/gråa byxor med spindelmannen på, längst ner efter benet. den med bilarna på var liksom röda byxor med rött tryck. blev liksom lite dolt på ett sätt. sak samma. trycket var även lite luddigt eller hur man säger. sen tröjan han får i julklapp är med de sju dvärgarna på. oxå en sak som jag såg som jag bara tyckte att det ska han ha :P

så nu får julklappsshopping till edwin stanna av. måste kolla om det är något han behöver mer än kläder. fundera på en till målarbok. några bondgårdsdjur. och så kom jag på något mer som jag nu glömt bort, säkert inget viktigt :P men ska köpa klart till alla andra först. dock så är jag väl klar med de mesta. men tanken slog mig idag när jag kollade på stan att jag helt glömt bort lea, och det är väl för hon fyllde år igår. så nu får man "börja om" med henne.

sen köpte jag en cool skjorta till edwin som han ska ha på sig på jul. dock så köpte jag den i 92 så kan vara lite stor. men han har ett par skjortor i 86, som inte passar ihop de byxor jag hade tänkt. i alla fall en snygg skjorta. med slips till. dock så ska jag ta en annan slips som han har, den passar bättre till stilen :P dock så satt det ingen slips på den skjortan som jag tog. så sade till i kassan så sprang hon iväg och kollade, och tog en slips från en annan. jag tycker om jag ska betala för skjortan så ska jag ha med slipsen oavsett om jag ska använda den eller ej.

sen så köpte jag en tomtedräkt till edwin. valde en i 98/104. som han då förhoppningsvis kan använda nästa år oxå. ska testa den på han och se om det ser jätte tokigt ut nu eller hur det blir. sen en tomtelykta oxå. det måste ju en tomte ha. så nu ska jag testa det på edwin. sen är vi klara för att ta massa kort till framtida julkort. kanske inte knäppa i kväll, kanske möjligt testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0