Dagen idag.

snart eller snarare för ett tag sedan var det dax att göra sig klar inför dagis och dagen. dock så sitter edwin och äter än. så ska göra mig själv klar alldeles strax. jag säger det vissa mornar att han är väldigt seg på att äta frukost. men men. är inte hela världen om man kommer "sent" till dagis. idag skulla alla tjejer till skogen då pojkarna var där igår. så de kommer bara att vara ute som vanligt när de inte har något speciellt inplanerat.

själv ska jag gå till syster och fortsätta hjälpa henne med leas gamla kläder som ska ut på blocket och diverse andra säljssidor. det tar tid. dock så gjorde vi massa igår. och själv kom jag hem med två påsar med massa kläder i. jag tar liksom sånt som är brunt, svart, mörkt grönt, även rött och oranget. som då inte har någon blomma eller något annat tjejigt på sig. även jeans har jag tagit då lea har lite "pojkkläder".

nu är det dax att göra sig klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0