Migrän?

undranssan flundran om min huvudvärk jag bruka ha egentligen är typ migrän??

för det bruka väl kunna komma från speciella dofter och så vidare. för jag tog på mig min nya handkräm, och sen var huvudvärken ett faktum. vilket har suttit i mer eller mindre sedan dess. kanske ska testa sådana dära receptfria migräntabletter och se om de hjälper.

jag som köpte en ny handkräm igår för den gamla börja bli slut. så nu får jag så snällt ge bort den till första bästa kandidat som känner sig manad. det är aco´s. och så får jag köpa en ny, den jag bruka köpa (och som de inte hade på apoteket jag var in på igår) och det är natuvivs. som luktar så otroligt gott. har både testat granatäpple och papaya. så får inhandla en ny i helgen. lär väl åka till birsta någon dag ;)


Någon som vill ha? - det är en utav aco´s


Bruka jag använda, och ska köpa.



(Bilderna är lånad utav apotekets hemsida)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0