Tur och retur.

idag har vi gått in till stan. sen på stan en stund för att sedan gå hem igen. kan nog säga att jag behöver nya skor :P fast egentligen har jag nog några bättre gympadojjor än de jag använder. men jag vill ha mina favvosar som jag slängde för nått årsedan. då de fått levat i tio år och det var hål lite varstans i de. och då menar jag så klart de svarta adidasskorna. såna vill jag ha igen. jag kallar dem kvalitet. och helt klart värt pengarna. men det får vänta, som mycket annat. om jag inte använder något presentkort jag har kvar på intersport på birsta city. det kanske vore något? ;)

annars så handlade jag direkt ingenting. bortett till edwin. hittade en super snygg tröja. med en katt, och massa annat på kapphal åt edwin. det låter som en "tjejtröja" då oftast bara de är med kattmotiv men så är det inte. den fanns i grått, blått, och så rosa. så vi valde en blå då själva katten hamnade på magen. på den grå hamnade den så konstigt till. är ju massa motiv på den, typ monster och nån hund osv. och när jag ändå skulle stå i kön så handlade jag en röd tröja åt han på rean. och den tröjan med katten fick jag 25% på då jag är medlem i deras klubb. så billigt och bra.

stannade till på ica för att handla cola  till maten. så slank det ner lite mer såsom hård bröd och tuggumi. och så har de på ica 2 st småfolket för 10kr. så handlade det oxå. lagra lite. men troligtvis så börja utgångsdatum närma sig så därför det är sån rabatt på dem. men edwin bara älskar småfolket och deras produkter.

och nu I har jag tagit ut pengar till dig. dock så måste jag växla en 100-lapp innan du får dem. då jag bara har såna. men M kan säkert det, så det löser sig nog. men nu vet du att de är på g i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: ida

Bra det. :-) får ta det nästa gång vi ses. tyvärr jobbar jag ju kvällen idag.

2011-10-09 @ 10:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0