Längtar.

längtar till om en vecka. tänk bara en vecka kvar. fast om man tänker så att halva tiden gått från bokning till avresa så låter det inte lika häftigt :P

och har inget inbokat denna vecka så tiden kommer gå låååångsamt. kalas på söndag det är det enda. och så ska det planeras när lillen ska lämnas över till mormor. om det är på söndag efter kalaset eller på måndag innan jag går till bussen. men det löser sig. är bara måndag än ;)

och så ska jag handla present oxå denna vecka. hur nu det ska gå till då M jobbar så tokigt. får se om jag lyckas idag, om han orkar då han knappt sovit något inatt. men som sagt vi får se hur det går :P

och torsdag har jag tvättstuga så jag har nå kläder att ha på mig på kryssningen. dock vet jag inte vad jag ska ha på mig än. måste nog klura ut det så jag ser till att tvätta om det är någom som ska tvättas. och sen se till att inte använda något av de innan dess ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0