Vintershopning.

igår blev det en birsta tur med mamma/mormor. tog en fika på ikea och gick runt en stund inne på birsta city. köpte väl ingen speciellt. typ en stekspade och en osthyvel på ikea. och så sprang jag in på kapphal och kollade jacka. och då hade de i min storlek så testade och hängde undan.

så dagen till ära så åkte vi ut till birsta för att köpa jackan. så nu kommer jag hålla mig varm i vinter. i alla fall vad det gäller till jacka. skor är väl en annan femma. men tror skorna jag hade förra vintern duger. och så fann jag ett par till vinterskor som jag endast har använt en säsong. köpte nya skosnören till dem då det gått av på ena skon. så bara att byta så blir det nog bra det oxå. då har jag helt plötsligt två par skor ;)

sen sprang vi in på media markt och kollade lite. handlade på ica maxi. köpte nappar för 29 kr för en ask. eftersom edwin denna vecka bitit sönder två stycken nappar. så känns det som det kommer gå åt. men de senaste dagarna har inte varit lika nappsugen. så inte använt den lika mycket. han hittar dem själv nämligen. så om man han känner sig sugen tar han en av sina stolar och klättrar och får tag i. tok ungen.

sen orienterade vi oss till min kusin och träffade kisseungar. så söta. jaa, de andra stora katterna oxå. men ändå ;) blev kär. tur de är tingade ;) edwin skällde på de små då de lekta med hans sko, min sko och min tröja i hallen. så sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0