Fuck cancer.

någon som är sugen att gå på fuck cancer på dagen på fredag??

jag är lite små sugen. ska vara barnanpassat med bland annat smultron och sång, osv. kan vara roligt. för edwin då. inte för jag tror han kommer vara så super intresserad. men kul ändå :)

på morgon är det sjukhuset som gäller. halv sju ringer klockan, eller om jag kliver upp samtidigt som M. vi får se. sen går vi ut till bussen vid 7:40. för att vara framme på sjukhuset till halv nio. tror det var så jag hade tänkt. kollade upp det via nått annat inlägg. men ska checka av allt imorgon igen. känns lite väl tidigt för det nu.

efter besöket hos läkaren. tar vi nog en fika. förutsatt att caféterian är öppen. sen åker vi till edwins farmors dagis och hälsar på. och sen kanske ner på stan och kollar in det som händer på pipeline. vi får se. vad som händer efter själva sjukhuset, det är inte riktigt spikat än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0