Känsel.

Jag har insett en sak. i och med jag börjat kollat på sjukhuset på tv´n, och även 112- på liv och död. så idag pratade någon om känsel. dock i en hand.. det var där jag insåg mitt.

Jag kommer aldrig få tillbaka min känsel i magen efter kejsarsnittet jag gjorde för två år sedan. jag menar det har gått två år och känseltrådarna bör ha hittat tillbaka till varandra på den tiden. och jag kan säga att det är inte en liten bit som inte har en känsel, ca 1½ dm (om inte mer), på mitten. sen är det typ 1 dm på var sida som känns konstigt. och så allra ytterst är det normalt. svårt att förklara.

men jag skulle nog klara ett slag i magen utan att känna något i alla fall ;) dvs om man träffar på rätt ställe. känns lite konstigt. och väldigt obehagligt. och obehaget ligger väl i att man inte känner något.

fast känseln kan väl komma tillbaka. men jag har en känsla av att den inte kommer göra det. eftersom det gått två år. och ju längre tiden går och inget händer desto mindre är chansen att jag får någon känslen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0