Shopat idag oxå.

shoppade visste idag oxå. mer än presenterna. jag gick lös på mössfronten till edwin. köpte den oranga med sesamstreet-monstret på. dock så är den i 110-116 eller vad det var eftersom 86-98 var slut.. men får spara den till nästa år annars. sen så köpte jag en mössa som edwin kan ha till sin overall i vinter. och sen en tiger mössa med tillhörande vantar. alltså inte tiger, tiger utan en riktig tiger. som är gul med svarta ränder. så snygg ;) sen köpte jag även ett par röda jenas till han. jag kunde inte släppa dem så blev bara tvungen att gå tillbaka och köpa dem. köpte de i 86 då han kommer kunna ha de längre. få se om han har på sig de på 30-års festen på lördag. måste rota lite i lådorna och hitta en tuff tröja till :P sen till mig/oss blev det fyra-pack galgar och ett paraply. dock är paraplyet rosa så tror jag kommer få ha det i fred ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0