Tok unge!

nu har jag lagt till alla bloggar som jag läser på den bärbara oxå. i alla fall de jag hittat igen då jag glömde spara favoriterna innan vi formaterade datorerna här hemma. internet får jag icke till på den stationära. testade både routrarna som vi har och det funka inte på nån av dem. och då ska det nämnas att det funka med den bärbara på den som den befinner sig på. förstår inte varför man ska krångla till det och ha två stycken? ;) och detta tagentbord är skumt. alltså själva tagentbordet är skönare då det är mindre tagenter, sticker inte upp lika mycket plus så låter de inte lika mycket. men ibland får texten för sig att hoppa, ni vet strecket som man skriver med. jag tror det är bland annat touchen som är utsliten så det blir så. jag vet inte, min teori..

sova tror jag det blir nu. blir så man ska upp en halv timme tidiagre imorgon då edwin ska på dagis en halv timme tidigare. för jag har bestämt skjuts/tid med presentjägarna :P vi ska börja med en frukost på ikea. känns lite tokigt att lämna edwin tidigare. dock blir det bara en halv timme. då jag bruka lämna han nio. dock så har vi tid från kvart i nio. så super tidigare blir det inte. skjutsen hämtar mig kvart i, var jag nu kommer befinna mig. troligtvis på dagis eller påvägen hem :P

avslutar med en bild på min lilla prins. som jag tog idag. han har alltså gått med stolen från vardagsrummet, den stod vid skrivbordet, till sitt rum. i den, såsom han är på bilden. jag må säga att han är tokig!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för ditt stöd Mari, jag kämpar på. Nä man ska nog känna sig motiverad och redo innan man börjar. Annars blir det nog lätt att man ger upp. kram kram

2011-09-09 @ 07:29:45
URL: http://www.lumpaann.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0