10 år sedan.

förra veckan fick jag min klassinbjudan till klassfest. ni vet den dära på aveny. så betalade den redan i helgen som var för att få undan den. ska bli roligt. en sak som man funderar över är om man kommer hamna i de gamla rollerna som man en gång var i. men det har jag planer på att inte göra. men får väl se när den dagen kommer. är för övrigt den andra juni.

har fixat barnvakt på fall om M jobbar. det var jag snabb med. annars skulle jag inte kunna gå. för vet inte M´s schema som mest tre veckor framåt, just nu ligger det oftast två veckor i taget på det. men men, det funkar. vi är flexibla. sen så vet vi ungefärliga tider och sånt då schema inte ändras så mycket mellan gångerna. men då måste man sitta och räkna till så långt fram. så bäst att boka barnvakt på fall.

sedan så gick jag gymnasiet. så troligtvis kommer en del utav den klassen oxå gå på klassträffen. man får väl se. blir liksom som en bonus.

men sjukt ändå att det har gått tio år sedan vi gick ur nian. vart har tiden tagit vägen. och samtidigt känns det som det är mer än tio år.. och vad har man gjort dessa tio år. känns som inte så mycket. är arbetslös, inte klar med någon utbildning, osv. känns inte som det är saker jag vill prata om. det jag har presterat är en edwin i alla fall. och det vill nog inte folk höra. speciellt inte de som inte har några egna barn. så det tänker jag inte direkt heller prata om. fast jag är otroligt stolt över min lille. får väl se när den dagen kommer vad som pratas om och diskuteras. ska bli kul i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0