Mätt.

min mage blev överfull efter middagsbesöket hos mamma. salat, muma. det var väl det som fyller min mage mest. sedan hade hon gjort marängtårta med citronkräm. var oxå gott. och sen fanns det godis som man så klart blev tvungen att peta i sig lite innan hemgång.

gick hem strax efter sju. och lea följde med. och just nu ska de till och sova. och det låter som det inte går så bra då edwin tände lampan och jag hör hur han skrattar. men tänkte ge det en stund. de får väl härja på en stund. edwin lär nog somna snart då han var trött. lea likaså. är väl det att hon kanske inte kan sova med lampan tänd. och det är på det sättet edwin somnar om kvällarna. om jag släcker kliver han upp och tänder igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0