Skärsår.

skurit sig på papper har jag gjort många gånger. men igår skar jag mig på kartong. blev lite förvånad utav mitt lyckandes. skulle ta på mig en plasthandske. hjälpte ett barn på pottan/toan. och medan jag ändå väntade tänkte jag tömma pottorna som stod där. det fanns bara en handske kvar. så skulle knuvla ihop kartongen som "vantarna" kommer i. och det var där jag skar mig.

detta barn var roligt då den berättade till sin förälder som hämtade "det kom blod på fröken". föräldern fattade inget, så fick förklara lite. tyckte det var lite sött.

och dum som man är så slutar man inte använda handsprit så kan säga att det svider till ett par gånger om dagen. lär sig inte heller. men men. bara morgon kvar och sedan så borde det ha läkt ihop efter lång helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0