Snabb dag.

dagen idag och har gått fort. fast jag var på jobbet tidigt. då jag ringde pappa påvägen till dagiset och undrade om jag inte kunde ta påsen påväg till jobbet. men han hade ingen bil. när vi nästan var framme vid dagiset ringer min telefon och då sa pappa att I kunde skjutsa mig och jag kunde få påsen.

så när jag lämnade edwin så stod hon och väntade på mig. så skjuts fick jag. var på jobbet strax efter tjugo över sju. börjar åtta. så tog "mina" barn till avdelningen, vilket var inga. en som hade sprungit iväg och klätt av sig på sin krok. låste upp dörren, som jag anar kunde redan vara upplåst. eller är det så lätt som det var.?. bäddade upp så städ kunde städa, det var inte gjort från gårdagen. tog emot fler barn. dukade fram frukost. gjorde det mys till frukost med tända ljus. är ju ändå påsk ;)

sak samma. dagen gick fort i alla fall. fick sluta halv tre, efter mellis. väldigt skönt. M hämtade upp mig och vi hämtade edwin och ner på affären. där var det massa folk. och då menar jag MASSOR. men bruka kunna vara så sådana hära dagar. passade även på att hämta ljusen, vilket jag precis pakat upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0