Spännande.

få se vad pappa tänker komma med imorgon då. så hoppas jag får äta utan barn imorgon då jag ska springa iväg och hämta upp det. dock tar det inge lång tid. men det är mitt i maten. sen kom jag på den dära extra timmen som alla pratar om. vet inte om någon kommer ta ut den vid lunch då jag har noll koll på det. som det verkar tror jag de har den i samband vid start eller mål. vet två (av fem som har den vid strart, tror jag) jag har den alla fall vid mål.

så får sluta tidigare imorgon. men det har jag redan bett om då edwins dagis stänger halv fem. hinner inte dit till halv fem om jag slutar fyra. om jag har otur med bussar osv så är jag på hans dagis tjugo i fem. så kommer i alla fall få sluta en halv timme tidigare. men kanske en timme.?. vi får se när jag blir hemskickad imorgon helt enkelt ;) kunde kanske till och med få gå ännu tidigare om det är lugn och lite barn.

det pappa tänker komma med tror jag är något till edwin. kanske ett påskägg.?. vi får väl se. han sa att han hade en påse. och vad det innebär vet jag inte. fick det telefonsamtalet en gång då de hade varit utomlands utan att jag visste det oxå. men så är inte fallet denna gång, tror jag.. spännande i vilket fall som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0