1:a dagen.

första dagen på praktiken gick bra. mycket att ta in. dock så var jag på samma dagis förra veckan så vissa saker är detsamma. så lite skönt på det sättet. fick sluta tidigare då jag skulle hem till edwin. så "missade" hur de äter mellis och sånt runt omkring det. men fick höra i ord och sånt. det skiljer sig från småbarn där jag var förra veckan, på småbarn äter de sin frukost och mellis på avdelning. det gör de inte nu, som sagt. alla måltider i matsalen. tycker det känns lite lyxigt med just en matsal :)

imorgon börjar jag halv åtta. tror jag det var, bäst att kolla innan jag går till sängs. så nya sysslor att göra och uppleva, spännande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0