Bedtime.

ska strax hoppa in i duschen. kom på att det skulle oxå göras ikväll. edwin sover sedan nästan en timme tillbaka. han var trött. sen att han ramlade och tok grinade gjorde det att han somnade fort i sin säng, det sista lilla energin försvann där.

själv så halv sov jag framför tv´n. då edwin snodde datorn och kollade på tecknade mr bean. och tror att han lyckades slå igång mer själv. hur vet jag inte. men lyckas gjorde han i alla fall. eller så kom vi in på nått som gick om och om igen, eller om det var en hel del massa avsnitt efter varandra. sak samma, det roade han lite mer än en timme.

imorgon blir det dagis för lillen. känns lite konstigt att lämna en fredag. mer på det sättet att han inte gått något denna vecka. och så kommer han på fredagen då det är sista dagen på veckan. men vi kan inte pussla ihop det till imorgon, så då blir det dagis. blir nog skoj för liten. sen kommer han få vara ledig tills på tisdag, då han kommer befinna sig på dagis vid öppning. men det går nog det oxå. på måndagen är jag ledig, planeringsdag. vilket jag inte ska behöva vara med på. så då är edwin oxå ledig. ska vi mysa massa, om vi inte kommer på något annat vi ska göra.

nu ska jag hoppa in i duschen. sedan blir det sovdax. eller i alla fall tv-tittande i sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0