En dag i tvättstugan.

fortfarande full fart på lillen. men imorse hade han liite feber. så blir vab imorgon oxå. ikväll har jag inte tagit nån temp. det blir när han ska lägga sig, om inte alls för länge till. för lillen har inte sovit något idag.

haft tvättstuga sedan tolv idag, och har det till tio. inte för vi hade så mycket tvätt i klädväg. men sängkläder. så tvättat överkastet medan jag ändå håller på. trodde jag skulle hinna med filtar och sådant men då plockade sambon fram en till maskin tvätt i form av hans kläder som ligger på sovrumsgolvet. jag tvättar endast det som ligger i tvättkorgen. men samtidigt sa jag åt han att plocka ihop en maskin då jag såg att det låg rätt så mycket där ändå.

var på en promenad med I. tänkte att edwin skulle sova i sin vagn. så ner bäddad var han i sin åkpåse. men han somnade inte. vi tog affären på vägen hem, eller så kan man uttrycka sig att vi tog en omväg till affären ;) jag som bara skulle handla mjölk och tvättmedel. lämnade affären med lite mer saker, så det kan gå ;) ska försöka få i lilleman lite mer ätbart i form av blåbärssoppa, kräm, osv. köpte även en tetra välling för att ha som reserv. får se hur det kommer gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0