"Lyckad" tårta.

min "lyckade" tårta. lär vara god i alla fall. det är väl det som är huvudsaken. för det första så har liten snott massa från första botten. så det var ett stort hål i den. sedan så halv brände jag smörkrämen. blev lite bruna flagnor i den. men smaken är det inge fel på. sen så blev konsistensen rätt så bra, ändå. och muma smakade den. den andra botten blev väl okej. så nu hoppas jag att de små fingrarna håller sig borta från tårtan i kylen. det blir grädde och blåbär på den imorgon när vi kommer fram. insåg att det är lättare att frakta den fem mil utan grädde och saker på.

så ska komma ihåg att låsa kylen när jag lägger mig. då jag förhoppningsvis får sovmorgon imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0