Middag + 2 lunchlådor.

nu har man gjort middag, och två matlådor. så morgondagens middag står fortfarande som ett frågetecken. men det kommer vi på vad vi ska äta imorgon, eller något.

idag gjorde jag något enkelt. såsom färdig potatisgratäng, ta hälften och he i ugnsform. sedan slängde jag på en färdig köttfärssås på den, såg något ställe där de hade tacoköttfärs på. men kände att det blev tacos på tacos då vi ska äta det på lördag. efter den burken på, så lade jag resterande potatisgratäng över. sedan massa riven ost. och in i ugnen.

väldigt lätt. så ett tips. dock så ska jag göra egen köttfärsås eller som det stod tacosköttfärs. lär bli bättre. inte för jag tycker om burk köttfärssåsen, den är muma. är någon krydda i den som gör det gott men inte kommit underfund med vilken det kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0