Röda mulen.

igår när jag lade mig skulle jag dra upp täcket såsom man gör när man bra på sig själv täcke till kvällen. men jag antar att jag slant och fick ont i näsan, såsom ett rivmärke. kändes som jag blödde men tog på såret och fick inge på handen. inte vad jag märkte i mörkret med tv´n som lampa. sved rätt bra tills jag somnade.

när jag vaknade tänkte jag inte på det. förrän jag kom fram till spegeln. ooops. rudolf med röda mulen, kände jag mig som. med ett ganska så stort rivmärke mitt på snoken. och blod hade det kommit. rätt säker på det då såret ser så ut. det som är ännu mer störande är att när man kollar neråt så ser man det på näsan, då det står upp lite.

satt och funderade på bussen hur många frågande barn jag kommer få på detta. men det var ynka två stycken som frågade mig. men kan väl komma fler, typ imorgon.

och själv tycker jag att jag inte ens har några naglar då de gått av. så måste ha lyckats ganska bra........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0