Sova snart.

funderar på att gå och sova snart. åtminstonde bosätta mig i sängen istället. ska bara vänta in så att edwin åtminstonde är påväg att somna. just nu pratar han och tjoar i från sin säng. leker kanske, jag vet inte. törs inte kolla för då vill han upp.

han får sovmorgon imorgon då han ska vara hemma med pappan. medan jag jobbar. sedan byter vi av hemma. dock så är det massa saker jag måste göra efter jag slutar ett. men måste vara hemma till tre. så jag måste hinna. först var det bara en sak, men det ökades fort till två till. men men, jag hinner nog. vet nog eventuellt vad jag ska hitta på.

ska nog blanda ihop lite saft oxå innan jag går och lägger mig. känner inte för att dricka vatten till maten imorgon. så lite saft behövs nog :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0