Är fortfarande trött.

i natt när jag tänkte sova så kunde jag direkt inte. edwin låg och pratade i sömnen. eller snarare feberyrade. sov i alla fall två timmar där nånstans. vaknade vid halv sex av lillen igen. klockan sex gick vi upp och tog tempen fortfarande hög så i med alvedon. sedan "sov" vi till strax innan sju. vi låg alltså ner och skulle sova. så kom M hem. edwin trodde då det var morgon. men insåg efter någon springtur att så var inte fallet. och somnade.

kvart i tio höll han på att ramla ur soffan. eller han sov så att benen hängdeutanför soffan. så jag vred tillbaka han. så han vaknade. försökte få han att somna igen. men gick inge vidare. så slog igång tv´n åt han. och jag säger att han känns inte lika varm längre i alla fall. hostar inte lika mycket. så förhoppningsvis så börjar det bli bättre. peppar, peppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0