Dagislämning.

idag blev det lite mottigt att lämna edwin på dagis. han kom nämligen på att han ville ha nappen som ligger på dagis, eller så kanske det var snutten som ligger där. han stod och pekade och grinade. slutade med att jag lyfte upp han och gick in. lite nyfiken var han på barnen som lekte men grinade ändå. tror det mest var för bara för att han kunde. personalen tog han och han sträckte sina armar efter mig. de gick till fönstret på insidan och jag gick till det på utsidan och vinkade. sen hoppas jag att det går bra för honom. de har i alla fall inte ringt. och borde vara på väg ut nu, om de inte är ute redan.

sen är det en liten tråkig sak att de har julgransplundring på fredag. förra året missade edwin det för han var sjuk. och iår för de lagt det på en fredag, mycket tråkigt. fast samtidigt kanske de har bara på avdelningen och den "stora" kommer vid senare tillfälle. vi får väl se vad som händer och sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0