Fyllt i.

nu har jag äntligen fyllt i och skickat till kommunen. måste komma ihåg nästa gång jag kommer på dagis att jag vill bli inbjuden till föräldramöte på kommunessida. skulle vara kul att se, speciellt om de använder sig av sidan. de kanske inte gör det, så kanske därför jag inte blivit inbjuden.

nu funderar jag på att gå och knoppa. ska upp vid halv sju. får sova en liiiten stund längre på morgonen när det är bara mig att tänka på, vilket är skönt. kommer snart in i rutinerna så det går fortare. sen så har jag liksom ingen aning om hur lång tiden en lämning och sträckan till "jobbet" tar. vilket kommer att märkas om någon vecka. så troligtvis den första tiden kommer jag vara super tidig och sitta i personalrummet och slurpa te innan jag börjar alternativt få stressa som en tok/gå fort för att komma fram i tid, osv. men det kommer att jämna ut sig, bara jag kommer in i det. och även edwin. de tidiga mornarna blir han lite brydd över, men snart lär han sig dem han oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0