Grejat.

nu har man ringt runt en massa. har fortfarande inte fått papperna från arbetsförmedligen fast beslutet togs i måndags, alltså förra veckan. så fick så snällt ringa in och prata med de. och allt är klart och jag bröjar den 1 feb. så hon skrev ut en ny lapp och skulle skicka den till mig. för den första måste verkligen kommit bort med posten.

så nästa telefonsamtal gick till försäkringskassan för att se vilken ersättning jag kommer få. och det kunde inte hon se än. så hon skickade ärendet till en handlägare som ska ringa upp mig inom två arbetsdagar. jag måste ändra mina inkomstuppgifter till kommunen. och det så fort som möjligt.

sedan så fick jag papperena från polisen idag i alla fall. som ska med nästa gång jag kommer till praktikplatsen. om det blir när jag börjar eller ett "möte" innan. chefen pratade om att vi skulle ses innan jag började men vi bestämde inget. så får se. bara måndag än så länge på denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Raggaranki - Mot min smala lycka!

Har du fått jobb? :) Vart då? =)

2012-01-23 @ 12:58:31
URL: http://raggarankii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0