Hitta på?

undra vad man ska hitta på idag då?

behöver boka en tvättid till veckan, så jag kan tvätta. men har lånat ut grejen så får vänta en stund tills jag kan boka. så blir väl ikväll nån gång.

sen verakr det sjukt halt ute. hörde regnet imorse. så ut vill vi inte.

tv´n har vi bara några enstaka kanaler på. då jag vet inte vad som hänt. så det är mycket tråkigt. vi, eller snarare edwin, som vill se musses klubbhus. då det endast har gått special agent oso och chugginton på tv´n i helgen.

ladda in bilder kan jag göra. det kräver massa tid då jag måste radera massvis. och jag är en sån som inte vill radera hela kortet, spara de "finaste". så det tar tid att välja ut. dock så funderar jag på att börja radera allt ihopa. då dels så tar det tid och dels så får det plats så mycket mer kort på kameran om det är tom från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0