Kul Jul.

Eller hur jag ska uttrycka mig. mitt knöl/sår/skorpa, ni vet..

hon drog som sakt bort massa skorpa i fredags. och då började jag blöda. men det var ett gott tecken enligt denna. då är det "friskt". men enligt mig ett tecken på att det inte var färdigt läkt, troligtvis.

duschade nu. drog bort "plåstret" som satt väldigt löst. och kollade på det när jag var klar. och då är ju så klart det mindre vitt då hon tagit bort en del. sedan lite röd skorpa. men det som oroar mig är att det är lite gult. och rött runt om. och inte det vanliga röda. utan nytt färskt rött runt om. svårt att förklara. hoppas det ger med sig.

ska som sagt tillbaka på tisdag. men om det ser "värre" ut framemot kvällen så måste jag ringa in imorgon men tror de inte kommer göra något åt saken då jag har tid på tisdag. suck. börjar bli less på detta nu.

Kommentarer
Postat av: Erica

Med friskt menade hon nog att det inte längre var inflammerat, men det betyder ju såklart inte att det läkt färdigt.

2012-01-23 @ 08:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0