Simma.

snart är det dax att göra sig klar för simning med I. kommer bli skönt. men jag själv ska inte anstränga mig så mycket då min hals är tokig. tror nu att hela familjen är drabbad av det jag har. det är värst på natten. jag vaknar till och med av halsont på natten. edwin vaknade första gången vid fyra imorse och grinade. sedan strax innan sex ville han helt enkelt inte ligga kvar i sin säng. så jag tok upp han och gick och lade mig igen. då kom han grinandes efter. så han låg mellan oss och tokade sig. fast han låg ändå stil. och inte förrän efter sju så somnade han. så när väckarklockan ringde, smög jag upp. men det upptäckte han så klart så han grinade och kom efter som en liten svans. hungrig var han oxå. två tallrikar yoghurt slank ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0