Stadsbesök.

blev ett besök på stan idag. köpte en present till M. nånting måste han få då han fyller år. sedan tänkte jag köpa en almanacka. men då ska jag få en istället, vilket blev mycket billigare ;) kanske inte världens finaste, fast jag har inte sett den än, men antar att det är en sån standard. men men, gratis är gott.

det enda jag köpte utöver det jag tänkte var ett paket nappar till edwin. från apoteket. och där är de dyrare. men de har andra motiv och annan slags förpackning. så bruka köpa de som är annorlunda där. sen så tänkte jag att vi skulle köpa nappar på ica maxi denna helg då de ska ha erbjudande på både mam och esska. det gillas.

den lille biter inte lika mycket på sina nappar nu. men det sker. men det går inte en napp varannandag längre i alla fall. vilket känns skönt. det var de dära kindtänderna som kliade, antar jag. så nu håller jag på att fylla upp förrådet för nästa två kindtänder som kommer. fast ska bara köpa en förpackning till. då han snart ska sluta napp, är det tänkt. han kanske tänker annorlunda men till sommaren ska han bli fri från napp, mina planer i alla fall.

sen så passade jag på att fylla mitt busskort. 300 kr blev det denna gång. känsla av att det finns risk att ta bussen en bit på resevägen till praktiken. så lika bra. annars bruka jag ladda med 200 kr, som bruka räcka i evigeheter, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0