Tid.

imorgon är det dax igen för vårdcentralen. får se vad de säger. kommer nog bara kolla och säga typ jahapp, och ge mig en ny tid. typ. fast jag har nog bestämt att jag inte ska ta någon mer tid. kan ju bara till veckan sen är det slut på att springa på vårdcenralen fram och tillbaka.

edwin ska bli passad av mamma under tiden. troligtvis i väntrummet medan jag är därinne. och så kanske det blir stan efteråt. det får vi se imorgon.

men ska försöka i alla fall att de tar bort allt det vita imorgon. det som "oroar" mig är att det är vitt. dock så har har jag hört på flera håll att just en sårskorpa kan vara vit. men om man förstorar dess bild så ser man liksom fyra piggar, och så är det stenhårt och vasst.

och jag har nu börjat pillat lite. vilket jag inte ska. men kan inte hålla mig. vill liksom ha bort det. och jag pillar inte mycket om ni skulle tro det, lite lätt för att känna om det är löst. vilket det inte är. inte ens när jag duschade sist. det var även då stenhårt och vasst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0