Virus.

min hals vägrar att bli bra. jag låter inte lika hes längre. så jag trodde jag var på bättringsvägen. men tji fick jag. igår kunde jag inte svälja någonting, varken drickbart eller fast. det gjorde ont. så jag tvingade i mig. samma sak imorse. men fick i mig lite frukost efter lite om och men, får väl se till middagen om man får i sig något. känsla av att det kommer bli värre. men är lite röd och direkt inge svulen. inte så det kan vara, vill säga.

satt och läste på internet och troligtvis virus. så bara att härda ut. vill vara riktigt bra till jag börjar praktiken. dock så är det 2½ vecka kvar tills dess så innan det så borde allt vara bra. men vill även att såret ska vara borta tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0