Jobbar och står i.

blir jobb imorgon oxå. och edwin får vara hemma med sin mormor. han går fortfarande på 15-timmars tills på onsdag. så han brukar vara ledig fredagar, och måndagar för den delen. så jag tänkte om jag fick barnvakt så slapp jag blanda in dagis. fick höra senare när M hämtade edwin att de frågade om han kom imorgon, men det visste ju så klart inte M då. fick reda på det sent idag. då de tog förgivet att jag skulle jobba men inte frågat. tur hon som stängde kom på det. så hon ringde runt och kollade. och se där, jag skulle visst jobba. och nej tackar jag inte till jobb. så sa att jag vill ringa och fixa barnvakt/dagis innan jag slutade medan vi var två. och det gick så bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0