Hoppas på inge regn.

så klart hannd et regna lite innan jag bestämde mig riktigt hur vi skulle göra. det började klarna upp och var någorlunda. så vi gjorde oss klar och åkte bussen till stan. skynda oss innan regnet skulle komma. inte för det regnet medan vi varit borta eller när vi kommit hem. tyckte det började blåsa lite oroligt och molnen började mörkna. då beslutade jag att vi gick hem. nu "väntar" vi lite på att tiden ska gå så vi kan gå ner och fira min morfar som fyller 80 år idag. och han firas med biteline-pizzor. hans egna val, det är han som bjuder oss andra. ska bli mysigt i alla fall. och hur vi kommer få plats i hans lilla etta är ett mysterium då vi kommer bli 18 pers, då barnen är inräknade. men man får väl snällt ta en golvplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0