Klias.

jag har fått någon allergisk reaktion i ansiktet. eller vad det nu är. det kliades igår. tanken slog mig då att det kunde vara maten, då jag en gång i tiden varit känslig mot tomat. men inte på detta sätt, då har det mer svidit och blev rött på en gång.

när jag vaknade kliades/klias det än. och så har det blivit sådär trevligt rött. i alla fall på den sidan jag har sovit. precis smörjt i ansiktet om det skulle vara pågrund av uttorkning (vilket jag är säker på det inte är) men värt att testa i alla fall.

så jag håller på att intala mig själv om att inte klia. lite svårt då jag glömmer bort det. man kanske ska smörja in hela ansiktet med bedövningssalva? ;) hoppas ni förstår att det var en skämt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Pollen?

Svar: nää. matallergi.
Mari

2012-07-09 @ 10:16:28
URL: http://www.lilllaangelicas.blogg.se
Postat av: Erica Passi

Smörj på lite hydrokortison, det hjälper mot det mesta :)

Svar: gjorde det med hjälpte inte. fick reda av läkaren att det skulle inte hjälpa heller.
Mari

2012-07-09 @ 13:08:22
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0