Pottan.

idag hände en magisk grej. satte edwin på pottan innan han skulle bada. bara för skojs skull. och han började klappa händerna innan han reste sig så antog att han hade kissat. men nej, han hade gjort en liten dutt. så det var ännu bättre.
 
ner i badet och satte han på pottan igen efter, som jag bruka göra, och då kom det massa kiss i pottan. satte på han enbart kalsonger för att testa hur det gick. så han fick gå så en stund. efter ca 30 min satte jag han på pottan igen men då kom det inget, och inget var det i kalsongerna heller. men då tog jag på han en blöja för att han skulle gå och sova. så hoppas det fortsätter i denna riktning. skulle vara lite roligt.
 
han tyckte det var lite obehagligt att vara utan blöja höll på att joxa osv med kalsongerna. men efter en stund var det full fart och busade som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0