Tomater?

troligtvis beror mina eksem på matallergin, dvs tomaterna igen. fick order om att inte äta sådant nu, att vara försiktig. men det är så svårt då tomat är en stor ingridiens i typ alla maträtter. jag kommer nog köra på som vanligt. dock kanske börja välja rätter här hemma som inte innehåller någon form av tomat. jag antar att det blev så här någon gång jag testade rätten jag gjorde. att sakerna inte var tillagad än.
 
sak samma. fick utskrivet allergitablett som jag skulle äta 2 per dag i fem dagar. och de som blev kvar ska jag ha i nödfall senare. kunde ta tre dagar innan allt var borta.
 
fick för övrigt vänta först i två timmar i väntrummet och sedan nästan en timme i rummet. sjukt tråkigt. förstår inte varför det tog en sådan tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0