Tvättis.

idag så har jag tvättat och då gjort som många andra i min omgivningen gör. köra nästintill allt i torktummlaren, allt utan saker som inte vill vara där plus tröjor osv med tryck (mest edwins kläder med andra ord) glömde dock helt bort att jag hade en oversize-tröja som jag tvättade första gången. den krympte visst till en normal storlek (typ). och vips så minskade tiden i tvättstugan rätt så fort. bara två maskiner kvar, eller kanske tre om man räknar sambons kläder som oxå ska tvättas. och allt det hinner jag imorgon. dock så tog jag den tidigaste tiden 7-10. men likabra att få det gjort. vill inte "förstöra" en fin dag med tvättstuga (såsom idag) då den där solen inte vill stanna så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0