Dagens prognos.

tog bort plåstrena och tvättade igår. så klart hade jag blött igenon båda två. vilket jag förstod med tanke på att det forsade ut blod, ungefär. och så satt det fast. så när jag drog så blev det öppet mitt på. men jag var noga med att inte pilla, dels för det är ingen mening och den största orsaken till att det inte ska komma massa skit i. så jag tog min klorhexidin och torkade med en bomullsrondell (det bara droppade klorhexidin från bomullen).

samma sak imorse. men passade då på att ta ett kort för att se hur det verkligen ser ut. och som det ser ut just då så ser prognosen inge vidare ut. ser lite varigt ut. men som sagt, kroppen kan ta reda på det själv. bara jag är noga med att tvätta osv. så jag hoppas på att jag slipper någon infektion nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0