Depend Magnetic 6001.

köpte nytt nagellack (igen) då jag var på ica maxi sist. köpte Depend magnetic (som jag skrev om tidigare) och så blev det nummer 6001.
 
det jag tycker om de är väl lite tråkigt att det var så mörka färger, jag som gillar ljusa färger. men valde den lilla varianten. sedan så trodde jag att magneten skulle vara bra men tji fick jag. fick helt enkelt ta en kylskåpsmagnet. med den medföljande magneten kunde jag göra en nagel som knappt syns. efter den nageln gav magneten upp. men det funkar med vilken magnet som helst, som tur är.
 
sedan så trodde jag resultatet skulle bli häftigare, såsom på bilden. man ser knappt sträckena som blev på diagonalen för mig (inte för det gör något). men säger det i alla fall att det är rätt häftigt ändå. det blir såsom ränderna rör sig när man rör på fingret såsom det holografiska. men bara det att det just ränder. mörka ränder i det lilla som ger en inblick på grönt i solljus. rätt så häftigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0