Babykväll.

var på babykväll på barnenshus ikväll. och vi (jag&I) kom dit vid typ tjugo i sju. fick så snällt ta plats på utsidan alldeles vid dörrarna då det var fullt på insidan. när klockan började närma sig fem i sju ringlade sig kön långt långt bort.

grinden öppnades vid sju. vi gick in. I lite snabbare än mig. fram till vagnen. jag står och tvekar mellan en grå eller svart. men det fick bli en hel svart. när vi tagit rätt på en vagn. så går vi runt och kollar på diverse saker. ställer oss i världens kö, igen. kan säga att kön var slut där bäbissakerna var en gång i tiden. strax innan legot. så världens kö. och eftersom vi kom fram i kön kollade vi på olika saker.

plockade på mig ett puzzel till edwin. ett riktigt. då han tydligen kan lägga ett sådant :P och så hittade jag en snygg tröja. såg att det var halva priset så tog en "likadan" fast i annan färg. så blev liksom två för en ;)

en timme var vi där, eller mer blev det med kötiden innan. så nästan 1&½ timme tog det. och det typ enbart i kö. I skjutsade mig på affären så jag kunde handla lite smått. sedan fram till porten med alla grejor.

handlade även en mössa och solbrillor till edwin på kappahl. sprang runt och kollade efter overall åt edwin innan babykvällen, men finns inga overaller. kollade även på present åt edwins kusin, men hittade inge bra. får smälta lite vad jag sett och fundera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0