Ramla ur.

det gick bra för lilleman att sova i sängen på det sättet. han ramlade ur sängen en gång. och då på kuddarna jag hade lagt dit. det är väl det han måste lära sig, att han inte har världens största plats att ligga på.

vid halv åtta vaknade jag av att det var en liten kille som kollade på oss genom dörrspringan. men han tordes inte komma in. sade åt han att slå igång tv´n då det var en barnkanal som var "på". bara att slå igång tv´n. men han stod där och bara kollade på oss.

jag fick gå in själv och slå igång tv´n. tur var väl det för kanalen som var "på" var svart. så fick snällt slå på barnkanalen istället. och vårat innternet svajar. i alla fall då jag startade datorn, kanske funkar bättre nu. får väl se. vissa sidor funkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0