Rätt eller Fel??

idag när jag lämnade edwin på dagis så var det den personalen som han började grina hos. den gången han grinade när jag lämnade han. kanske inte personalen i sig. var väl situationen.

sak samma.

hon såg oss. och sade till den andra personalen som var där att hon fick ta emot edwin. rätt eller fel?? kan inte riktigt säga. tyckte det var skönt att vi slapp grin. inte för jag tror det skulle ske denna morgon.

känns som det blir fel i och med att "problemet" skjuts upp.

berättade det på jobbet. och fick en helt annan synvinkel på saken. att det nog var rätt gjort. att edwin får en bra start på dagen utan grin osv. och att de får lära känna varandra. så edwin blir trygg även där.

var faktiskt rätt skönt att höra. har funderat mycket på det dära. den dagen då han grinade vid lämning. att han borde få möjligheten att få träffa de andra personalen som jobbar på dagiset. men det får han i och med att han kommer sju på morgonen och stannar till halv fem-fem. det tar sin lilla tid men det är det värt i slutändan.


en gamal bild på min lilla prins. tagen vid jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0